Strona g³ówna » Aktualno¶ci » Graj w Korale! Nowa kampania promocyjna
drukuj drukuj

AKTUALNO¦CI

Ostatnie aktualno¶ci MOT

16-04-2024
Dotacje dla bran¿y HoReCa

11-04-2024
Dodatkowy nabór dla szkó³ ponadpodstawowych w ramach projektu „Poznaj region – wyprawy turystyczne po ma³opolsce”

18-03-2024
3. Ma³opolski Festiwal Balonowy "Odlotowa Ma³opolska"

27-02-2024
Nabór uczestników na wyprawy turystyczne po Ma³opolsce organizowane w ramach projektu „Poznaj region - wyprawy turystyczne po Ma³opolsce”

04-01-2024
Dajcie siê ugo¶ciæ zim± w Ma³opolsce! Program „Ma³opolska Aktywnie Zim±” podpowie, czego nie mo¿ecie przegapiæ!

08-12-2023
Odkryj Ma³opolskê: Choinki pod choinkê – od RMF FM i Ma³opolski!

23-11-2023
Ma³opolska na targach TT Warsaw

29-09-2023
Nabór uczestników na wizyty turystyczno-kulturalne organizowane w ramach projektu „POZNAJ REGION”

Graj w Korale! Nowa kampania promocyjna 14.08.2014

W tym roku przedsiêwziêciu towarzyszy has³o „GRAJ W KORALE”, które nawi±zuje do znanego ju¿ z poprzednich kampanii sznura czerwonych korali – znaku rozpoznawczego akcji promocyjnej. Zarówno koncepcja, jak i strona wizualna, stanowi± naturaln± kontynuacjê ubieg³orocznych dzia³añ, wnosz±c jednak nowe, atrakcyjne elementy anga¿uj±ce odbiorcê.


To kolejny element konsekwentnego budowania przez nas silnej marki Ma³opolski. Dziêki tym dzia³aniom nasz region staje siê jeszcze bardziej rozpoznawalny, a przez to atrakcyjny turystycznie – podkre¶la Marek Sowa, Marsza³ek Województwa Ma³opolskiego.


Podstaw± kampanii jest specjalna strona www.grajwkorale.pl zawieraj±ca GRÊ (quiz) – ponad 250 zagadek dotycz±cych unikalnego dziedzictwa kulturowego, historycznego i naturalnego województwa ma³opolskiego. Na najlepszych uczestników czekaj± atrakcyjne nagrody, m.in. Koralowy Rower, który zostanie wrêczony zwyciêzcy 3 pa¼dziernika w Bia³ce Tatrzañskiej.


Zale¿y nam na zaanga¿owaniu wszystkich odbiorców kampanii, aby sami stali siê jej czê¶ci± poprzez sprawdzenie swojej wiedzy na temat regionu, w którym mieszkaj± lub który odwiedzaj±. Ich zadaniem bêdzie udzielenie odpowiedzi na jak najwiêcej pytañ zamkniêtych, losowanych ze zdefiniowanej puli, w czasie trzech minut – mówi El¿bieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzêdu Marsza³kowskiego. – Uczestnik sam decyduje ile czasu chce po¶wiêciæ danemu pytaniu i je¶li nie jest w danym momencie pewny odpowiedzi, mo¿e przej¶æ do nastêpnej zagadki. Na stronie znajdowaæ siê bêdzie ranking najlepszych graczy, którzy zostan± nagrodzeni – dodaje.


Gra bêdzie tak¿e dostêpna podczas najwiêkszych wydarzeñ w Ma³opolsce: Europejskiego Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdroju, Saba³owych Bajaniach w Bukowinie Tatrzañskiej, Ma³opolskiego Festiwalu Smaku w Krakowie, Do¿ynkach Wojewódzkich w Osieku k/O¶wiêcimia oraz podczas Fina³u Plebiscytu Wielkie Odkrywanie Ma³opolski w Bia³ce Tatrzañskiej.


Niektórym wydarzeniom towarzyszyæ bêdzie „Koralowy kamper”, w którym w „Zgadywalni” ka¿dy bêdzie móg³ sprawdziæ swoj± wiedzê o Ma³opolsce – mówi Leszek Zegzda, Prezes MOT. – Cieszymy siê, ¿e kamper wróci³ do nas z zagranicznych woja¿y, gdzie promowa³ nasze województwo, by teraz staæ siê integraln± czê¶ci± tegorocznej kampanii promocyjnej w województwie ma³opolskim – dodaje.

W ramach kampanii pojawi± siê spoty radiowe, reklama prasowa, reklama zewnêtrzna, dzia³ania w mediach spo³eczno¶ciowych, plakaty i ulotki.

 

Wróæ do Aktualno¶ci
 
WSPÓ£PRACA
          Kraków
      Ma³opolska